Nu ik afgestudeerd ben

Wat voor werk doe ik sinds ik afgestudeerd ben?


In de zomer ben ik eerst weer in turfcare op Cam's golfbaan aan de slag gegaan.

Sinds september -het begin van het school jaar- ben ik aangenomen als inval juf bij de school waar ik stage had gelopen: Connect Charter School in Calgary.  En sinds oktober ben ik ook aangenomen bij Nakoda Elementary School: de basisschool op het Stoney Nakoda indianenreservaat.  Deze school is in het dorpje Morley, 25 minuutjes ten Westen vanaf ons huis (dicht bij de bergen en tussen Cochrane en Canmore in).
Vandaag heb ik een mailtje gekregen dat ik, na 2 interviews in de afgelopen twee weken, ook als inval juf ben aangenomen bij River Valley School in Calgary. Yay!

Voor de dagen dat ik geen lesgeven heb, werk ik op kantoor bij het bedrijf waar Mirjam werkt.  Ze zijn enorm flexibel en ik kan werken wanneer ik tijd heb en hoef ze het alleen maar even te laten weten - geweldig dus!  Ik ben hier als aannemer aan het werk en moet dus mijn eigen uren bij houden e.d..

Hier is mijn teacher website (online portfolio) trouwens: www.teacherbaukje.weebly.com

Ik heb het goed qua werk; ik werk elke dag en heb lekker de variatie tussen het lesgeven en hier en daar een dag op kantoor.  Natuurlijk ben ik nog steeds op jacht naar een vast contract maar voor nu ben ik blij met hoe ik het heb :)


Verder gaat het wel redelijk goed met me.  Lichamelijk begin ik me weer sterker te voelen en mentaal gaat het, met ups en downs, elke dag een stukje beter.

Comments

Popular posts from this blog

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby

Chloe Grae Champion