Ocotober 2017 - Baby time!

We hebben groot nieuws! Namelijk dat we een kindje verwachten in april 2018. We zijn enorm blij en kijken er naar uit om hem of haar aan de wereld voor te kunnen stellen. Voor nu moeten we nog even wachten en ik neem me voor om daar erg van te gaan genieten. De eerste drie maanden waren nogal zwaar; ik was heel erg zwak en moe (ik beschreef het als 3 maanden lang de griep hebben maar dan zonder verhoging), maar nu ben ik 15 weken en voel ik me erg goed!

Door dit nieuws is onze bruiloft is waarschijnlijk uitgesteld tot 2019, maar dat geeft niet. We laten iedereen wel ruim van te voren weten wanneer dat gaat gebeuren :)

Ik ben inmiddels klaar met werken bij de golfbaan. Nu ben ik druk bezig (geweest) met solliciteren en heb een paar dagen al als invaljuf gewerkt bij mijn voorige stageschool, die mij hebben aangenomen als invaller. Verder wacht ik nog op scholen en heb ik te horen gekregen dat ik helaas niet was gekozen voor de Calgary Board of Education.
Omdat mijn juf uren niet echt zoden aan de wal zetten heb ik een tijdelijk (voor een maandje ofzo) een baantje aangenomen als administratief medewerker bij een bedrijf die online cursussen voor homebuilders maakt. Het is een erg leuk team en de manager is flexibel zodat, mocht ik gevraagd worden om voor een dag in te vallen als juf, ik dat gewoon kan doen.

Afgelopen weekend hebben we Thanksgiving gevierd.  Een potluck etentje met vrienden op de zondag en eten bij Cam's moeder, Cheryl, op maandag. Normaal gesproken zouden we het ook met Cam's vader en diens vriendin vieren, Joe en Melody, maar zij waren in de US. Voor mee naar Cheryl, had ik een klassieker als dessert gemaakt: pumpkin pie. En, als zeg ik het zelf, hij was goed gelukt :)




We hebben in het begin van de zomer helaas lekkage in de kelder gehad. Het water van de buren (die hoger dan ons wonen) stroomt allemaal naar onze achtertuin toe en zit daar dan in een hele grote plas. We hebben inmiddels de kelder laten herstellen en dinsdag zijn ze/we met onze tuin bezig geweest. De landscapers zetten er drainage in en maakten dat de tuin afloopt naar achteren, weg van ons huis. Cam en ik hebben daarna, van 20:00-22:30, het gras gelegd. Dat kunnen wij natuurlijk wel, met onze golfbaan ervaring ;). Het voelt goed dat het allemaal verholpen wordt, maar het is helaas wel een erg duur project waardoor we voor een tijdje nog wat krapper moeten leven. Maarja, het is niet anders en het is voor het goede doel!

Comments

Popular posts from this blog

Our summer 2021 so far

Chloe Grae Champion

Ons leventje deze eerste 3.5 maanden