Mijn verjaardag, maart 2016

Maart!

Ik hou van maart.  Veel lente bloemetjes (nouja in Nederland dan ;)) en veel verjaardagen, waaronder mijn eigen! :D Over twee weekjes wordt ik gewoon alweer 28..!

Over 5 weken ben ik alweer klaar met mijn 1e jaar opleiding tot lerares en nog maar eentje te gaan.
Ik ga deze zomer bij Priddis Greens Golf and Country Club aan het werk.  Bij Cam op de golfbaan ;) Twee weken terug heb ik mijn sollicitatiegesprek gehad met Cam's collega en ik kan mid-april beginnen :D

We hebben verder niet heel erg veel spannends beleefd maar het leven van alledag is goed en we hebben het leuk samen.

Het is de laatste tijd enorm warm voor de tijd van het jaar en de lente begint helaas vroeg. Helaas omdat sneeuw hier zo leuk en mooi is. Nu is het bruin, moet Cam eerder dan normaal al meer uren werken op de golfbaan en kunnen we niet snow-shoeen enzo. Maar ja ik kan dan nu wel weer buiten hardlopen zonder dikke jas en da's ook wel lekker..!

Ik ben na de kerst begonnen met weer op de gezonde tour te gaan en de kerst pondjes er weer af te krijgen. Elke dag begin ik met een glas water op de nuchtere maag, een glas met 2 tablespoons appel azijn, dan m'n ochtend workout en dan een smoothy als ontbijt. Ik drink deze week ook elke dag een Jillian Michaels detox drankje (paardebloem thee, 2 eetlepels citroensap en 1 tablespoon cranberrysap).

Dinsdag is Emma op visite geweest voor Taco Tuesday. Daarna hebben we het kaartspel Machiavelli gespeeld. Mocht je nog een leuk spel willen dan is dat zeker een aanrader; super leuk!
Taco Tuesday is iets wat we er de afgelopen weken een beetje in houden.

Mijn ochtend hydratatie en ontbijt ;)

Jillian Michaels detox thee

Michiavelli kaartspel (in het Engels Cittadels genoemd)

Taco Tuesday met een Mexicaanse mais salade - yummy!


Comments

Popular posts from this blog

Our summer 2021 so far

Chloe Grae Champion

Ons leventje deze eerste 3.5 maanden