24 jaar en concerten

LADY ANTEBELLUM CONCERT







HEDLEY CONCERT









MY (24TH!!) BIRTHDAY / SAINT PATRICK'S DAY





Hey allemaal!

Van alles beleefd!
16 Maart: Concert Lady Antebellum.
17 Maart: Natuurlijk mijn (24e) verjaardag.
20 Maart: Concert Hedley.

Vrijdag 16 Maart was ik lekker een uurtje eerder vrij van werk, dus om 4 uur ging ik opweg naar huis. Snel klaar maken en op naar Candice. Haar zus en vriendin waren uit BC op visite en met zn 4en gingen we naar The Saddledome (waar Calgary Flames –Hockey –altijd spelen).
Het was propvol, super gezellig en een erg mooi concert :)

Zaterdag 17 Maart. ‘s Avonds een St Patricks Day thema feest voor mijn verjaardag. Daarom alles groen! Groene kleren, groene decoraties en lekker groene Margaritas! Daarna in de VIP rij voor Ranchmans (country bar/discotheek, met gratis entrรฉe omdat ik jarig was (Jahaa Country 105 Club Member –Radio station – dan krijg je nog eens wat haha)

Dankje Mem en Beppe, jullie kaartjes waren mooi op tijd, dus die heb ik zaterdag ochtend open gemaakt :) Helemaal leuk!

Dinsdag 20 Maart. Ik was lekker weer een uurtje eerder vrij van werk. Toen ik om half 5 thuis kwam, stond Deborah ook net in de lobby. Samen tutten en op naar (again) The Saddledome! Dit was Deborah’s cadeau voor mijn verjaardag. Ze had floor tickets (met tshirts, tattoo’s en alles ;-)) en wat bleek… we stonden helemaal voor aan het podium!! Het was een geweldig concert! Super goede band; goede muziek en Jake kan super echt goed, mooi, lang/veel zingen! Echt een super show maakten ze er van!

Veel plezier met alle foto's! :)

Comments

Popular posts from this blog

Chloe Grae Champion

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby