Kou, fun, auto en water













Hey allemaal!

Tadaa! Dan eindelijk de foto's van ons appartementje :)

Misschien hebben jullie op mijn facebook al de foto's ervan gezien. Maar afgelopen weekend ben ik samen met Deborah naar Spuce Meadows geweest. Daar was een kerst markt. Dat was erg gezellig en leuk :D

Dinsdag was het super koud! -31!!!
En toen... ging onze auto stuk na 3 minuten rijden van ons huis :(:( De versnellingsbak kaduuk.. Waarna we moesten lopen, een half uur, in de kou! Natuurlijk niet voorbereid dat we moesten lopen en niet de juiste kleren aan, dus dat was SUPER koud! Halverwege moesten we stoppen om in een tankstation op te warmen en toen hebben we de 2e helft hard gelopen.
Myles moest naar zijn werk (1/2 uur te laat) en ik ging naar Chris en Deborah, voor een verjaardags etentje van Deborah :D
We zijn naar de Spagetti Factory geweest in downtown Calgary samen met ook de zus van Chris. Was erg gezellig en lekker :) Later die avond zijn Myles, Corey, Chris, Deborah en ik nog even naar kroegje vlak bij hun huis geweest (o.a. gepoold)

Woensdag ben zijn Myles en ik weer naar Deborah en Chris geweest, want toen was het echt Deborah's verjaardag.
Myles moest daarna naar zijn werk en ik ben toen gebleven en we hebben dance revolution op de playstation gespeeld, ice cream cake gegeten en we zijn naar Tangled geweest (Disney film).

Leuke dagen gehad ! :D

Vandaag.. geen warm water :s --ik wil douchen, wassen en afwassen!! Grrr (warm water doet het weer :) -na 3 uur)

Nou dat was weer even de update !

Liefs Baukje

Comments

Andreaaa said…
Ey meid!!!

Leuk om foto's te zien en ook leuk om weer even een verhaaltje van je te kunnen lezen!
Hihi -31! :O en dan is de winter nog maar net aan het opstarten :P
Was het bij jullie afgelopen week thanksgiving? Zoiets hoorde ik op het nieuws over in Amerika, toen dacht ik nog.. misschien in Canada ook dan? Of is dat in Canada op een andere datum?
Ik zal zo naar het werk, dus ik stop weer

Popular posts from this blog

Chloe Grae Champion

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby