Our precious little miracle has arrived!

Today 1 month ago exactly, our little daughter Nynka Lynn entered the world! On September 20 2019 at 16:51, weighing 3800 grams, she was born at the Foothills Hospital.

We love her to the moon and back and think she is absolutely perfect!

Switching to Dutch...
Mijn moeder was 18 September net aangekomen, wat perfect uitkwam omdat ik de 19e werd ingeleid. Na 24 uur bevallen is er voor gekozen om een keizersnede te doen omdat ik een baarmoeder ontsteking had opgelopen in de afgelopen uren en ik koorts had + de kleine meid een verhoogde hartslag en de antibiotica niet aansloeg om beide naar beneden te krijgen.

Over perfect uitkomen gesproken, wat was ik blij dat mem er was! De eerste twee weken kon ik bijna niks! Elke ochtend moest ik "Cam!" of "mem!" roepen om hulp te krijgen met uit bed te komen. Vervolgens kwam de ontsteking ook nog eens terug een week of twee na de bevalling, dus dat verlengde de pijn ook nog eens, zucht. Bedankt Cam, mem en Don voor alle zeer nodige hulp!

Nu ben ik gelukkig de afgelopen week, na weer een antibiotica kuurtje, een stuk beter! Ik kan eindelijk lekker buiten een klein wandelingetje doen met de kinderwagen, kan zelf uit bed stappen, op de bank (laag en zacht) zitten en en zelfs dingen weer van de grond op pakken, haha! Gelukkig maar want mem en Don zijn donderdag weer vertrokken en Cam heeft het enorm druk op het werk met de golf baan winter klaar maken en werkt elke dag van 7-7. Gelukkig hebben Nynka en ik veel visite en we hebben het natuurlijk druk met onze 3 uur rotaties van "eat-poop-sleep-repeat!" ;).

Fotootjes van haar doen we niet online, maar vraag gerust als je er een gestuurd wilt hebben <3 p="">

Comments

Anonymous said…
Fijn om te horen dat het met jou weer wat beter gaat! En inderdaad super dat mem er was op het moment dat je mem het hardste nodig had!
Lekker genieten van elkaar nu! X ka

Popular posts from this blog

Chloe Grae Champion

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby