Alweer Maart!!







Het is alweer Maart! DE verjaardagsmaand voor mij! Mijn verjaardag maar ook allemaal andere verjaardagen!

Het was weer nodig tijd voor een blog post merkte ik wel, want ik kreeg allemaal vragen "hoe ist?", "leef je nog?", etc ;-)

Nou ik heb weer allemaal nieuws hoor!!
Ik begin met de kleine allerdaagse dingen en ga dan over naar het grote nieuws, hoe klinkt dat? ;-)

Afgelopen weekend heb ik een erg leuk weekend gehad. Vrijdag avond is Candice langs geweest en hebben we 4 uur vol gekletst onder het genot van een wijntje :-)


Zaterdag op de namiddag is Deborah naar mijn huis gekomen en toen hebben we lekker getut en (jeugdsentiment) American Pie gekeken. Daarna zijn we naar Ranchmans geweest! Country bar/discotheek vlak bij mijn huis. Dat was een super leuke avond! (zie foto's)

Myles is de hele tijd nog Up North. Die komt Zondag (eindelijk) weer thuis! :-)

Maandag voelde ik me helemaal super, na mijn werk heerlijk gesport en alles. Maar om een uur of 9 die avond begon ik me ineens ziek te voelen... Heet en hoesten. Tja.. dus nu ben ik vanaf die avond nu al ziek :S
Ben wel de hele tijd gewoon naar m'n werk geweest. Maar asprine, Cold FX en Neocitran is hard nodig! Hopelijk ben ik voor het weekend weer fit.

Dinsdag zijn we voor team building te golfen geweest. Team building voor Aspen, Patti en mij (al is het vooral voor Patti en Aspen, ik kan met beide goed overweg, maar zij vechten soms als cats and dogs ;-)) Dat gaan we in totaal 4 x doen, leuk he? :-D

Nu het grote nieuws! Volgende week vrijdag ga ik mijn ontslag indienen ("2 weeks notice") om in April weer bij Sunnybrook Farm Museum te gaan werken!! --In Red Deer dus!

Dus... groot nieuws numero 2! -- We gaan naar Red Deer verhuizen! (ja alweeeerr verhuizen?? -ja!)
Ik kan niet zeggen dat ik (we) nou heel erg veel zin hebben in alles weer te verslepen, maar in Calgary is het me nog niet echt gelukt om een leuke baan aan de haak te slaan, plus ik vind de grote stad is toch ook echt wat te onpersoonlijk en te groot...

Myles heeft begrip voor wat ik graag wil en stelt zich flexibel op en gaat deze maand ook druk opzoek naar een nieuwe baan voor hem, in Red Deer -- Wat volgens hem en zijn collega's, qua werk aanbod voor hem in Red Deer, wel te doen moet zijn.

31 Maart gaan we dit apartement uit, dus we zijn druk met zoeken naar een nieuw plekje!

Ps. mocht je dus wat laat met een verjaardagskaartje zijn, dan zou ik misschien aanraden om te wachten tot we ons nieuwe Red Deer adres weten :-)

Oh en voel je niet genoodzaakt om WEER een verhuiskaartje te sturen hoor :-$ drie keer in 1.5 jaar is nog al wat...

Comments

Popular posts from this blog

Our summer 2021 so far

Chloe Grae Champion

Ons leventje deze eerste 3.5 maanden