Woensdag, 23 November 2011

Hallo allemaal!

Ik krijg de hele tijd mailtjes, van “Trouwens… ik hoorde dat je ook een nieuwe baan hebt..”
Helemaal vergeten te vermelden op mijn blog!
Inderdaad – ik heb een nieuwe baan. Sinds mid October ben ik Receptioniste bij Haworth. Zij ontwerpen en produceren kantoor meubulair. Het is erg luxe en grappig feitje; naast andere series en films, kan je in de film de smurfen de serie CSI meubulair van Haworth tegen komen :-P

De website --> http://www.haworth.com/en-us/Pages/Home.aspx

Het is een tijdelijke baan, voor 7 maand, via een uitzendbureau Kelly Services. De vaste receptioniste is met zwangerschapsverlof.
Het zijn veel simpele administratieve taken en zo nu en dan een telefoontje (1 a 2 per uur?) Ik ben 9 uur per dag op mijn werk: 8-5 met een pauze van een uur tussen 12 en 1. Je kan je wel indenken; deze uren gaan soms wat traag voorbij. Maar natuurlijk niet te klagen, het betaald redelijk en ik heb een baan, terwijl ik mooi verder kan kijken voor een wat meer gewenste functie :-)
Deze winter ga ik (leuk!) een cursus volgen, samen met Pamela; mijn “stief-schoon-moeder” (wat wordt het allemaal ingewikkeld met al die scheidingen ;-)) Ik denk dat het “Cake-Decorating” gaat worden –wat me heeeelemaal geweldig lijkt! :-D

Website --> http://www.michaels.com/wilton_course1/wilton_course1,default,pg.html

Daarnaast ben ik van plan (hoe huiselijk, jaja) om me wat te verdiepen in naaien en haken… het is toch wel lastig zonder mem en beppe!

Er is een ladies-meet-up-group in Calgary, waar je gratis gezellig heen kan en daar leert dan 1 van die vrouwen ons breien. 4 December ga ik voor het eerst daar heen ^^
-Ja je moet hier wat projectjes hebben voor de winter, want veel buiten zijn wordt het hem niet…!

Ohja, nog een nieuwtje. Myles gaat nu niet begin December naar Fort McMurray, maar MORGEN! Donderdag 24 November. “Quick change of plans”… Voor 2 of 3 weken gaat hij er heen. Zijn bedrijf vliegt hem heen en terug .

Gelukkig heb ik Trigger gezellig om naar thuis te komen :-)

Nou, alweer een heel verhaal.
De groetjes aan jullie allemaal, jullie zijn altijd in mijn gedachten hoor :-)

Liefs,

Baukje
Myles en Trigger

Ps. boven aan de pagina; 2 nieuwe tabs "Skype en MSN dates" en "Mijn website"

Comments

Popular posts from this blog

Our summer 2021 so far

Chloe Grae Champion

Ons leventje deze eerste 3.5 maanden