Foto's Kerst en Oud en Nieuw

Hey Iedereen!!

Hier dan de foto's van Kerst en Oud en Nieuw! :):)

-.. En terwijl ik hier zit bedenk ik me ineens dat de camera nog in Myles zijn jaszak zit.. En Myles nu op zijn werk is.
Nou dan nu eerst maar de foto's van Oud en Nieuw!

Myles en ik aan het dansen. (er had iemand aan tafel bij ons een heeele vieze scheet gelaten, dus vluchten wij naar de andere kant van de tafel en het was erg leuke muziek, dus ach eeeven een paar moves ;)) ->
Onze eerste foto in het nieuwe jaar! ->
Wij slow-dancing <3>
Ons groepje. Links naar rechts: Chris, Deborah, Myles, Ik, Corey ->
Myles en ik met onze New Years hoofd deksels :D ->
Whohoo! -> Deborah en ik :) ->
Chris en Deborah ->
Chris en ik met Corey :) ->
Cheeeeese! ->
Mn wiebel-oren-haarband was stuk :(. Poging tot het omvormen tot riem lukte ook niet helemaal ;) ->
Nog in 2010 (andere dag) had mijn haar gekruld en het was voor mijn doen (met 2 linker handen met haar) bijzonder goed gelukt :) ->

Comments

Popular posts from this blog

Chloe Grae Champion

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby