Lente!!..lente?..

Ik hoor van iedereen hoe heerrrlijk het weer is geweest in Nederland de afgelopen weken! 20 graden geweest zelfs en te warm om in de luwte in de volle zon te zitten? Wow!

Hier was het tot afgelopen woensdag ook lekker weer! Niet zo warm misschien als bij jullie, maar volop zon en ik kon in de achtertuin een boekje lezen in een t-shirt :) Woensdag en donderdag weer sneeuw gehad ineens! En een beste lading ook! Nou was dat door gister en eergister weer lekker weggesmolten door het zonnetje maar nu gisteravond Weer(!) een nieuwe laag gekregen.. :( en nu is het best wel frisjes buiten.

Des al niet te min, gister een heeeerrrrrlijk lange (2h) wandeling in Nose Hill Park gemaakt, wat op 15-20 min loopafstand van ons huis ligt! *http://en.wikipedia.org/wiki/Nose_Hill_Park*
Myles niet mee, want die moet de afgelopen weken nog meer werken als voorheen! Was het eerst 10-11 uren per werkdag, is het nu elke dag 13 de afgelopen tijd! Wel wat Faida *Fee-da* mee. Faida? Onze (nouja vooral Myles natuurlijk, aangezien ik in 4mnd weer op het vliegtuig naar Hollandia zit) nieuwe Chocolate Labrador. 2 jaar in Augustus. Zielig verhaal; ze stond voor "gratis, voor lief nieuw baasje" op het internet, van een hondenpension. 3 maanden geleden hebben haar baasjes haar nooit meer opgehaald :( Ze vond het geweldig in het park! Ze is super sociaal met andere honden en luisterd ook *meestal* zeer goed naar commando's. Afgelopen dinsdag avond hebben we haar opgehaald en is ze hier gekomen.
Ik geniet er super van om haar om me heen te hebben, want zo hoef ik niet alleen te wandelen en heb ik een goed excuus en zo ben ik niet de hele dag alleen thuis :) *alhoewel ik vaak wel even bij Myles z'n moeder op visite ga of samen om boodschappen of wat dan ook of even naar Linda (dat Chinese vriendinnetje van vorige huis)*

Verder gaat alles ook goed. Ik ga vandaag en morgen SUPER hard met mijn Afstudeer Opdracht bezig!! Dat heeft, door omstandigheden, een tijdje stil gelegen moet ik beschamend toegeven...
Ook is mijn leraar nogal traag met e-mail contact :s 6 april heb ik gemailt dat ik wat "vast zit" en dat ik een beetje hulp/support/tips nodig heb en, na een kort antwoordje "ik kan er pas over 2 dagen naar kijken", heb ik nog steeds geen antw :s (heb al een paar keer NOG een e-mail er achter aan gestuurd..)
Nouja, vandaag ga ik er "keihard tegenaan"! haha :)
Nog 1 maandje en dan Kooteney Bay (Nelson), British Columbia!!

Nou lieve mensjes! Ik mis jullie allemaal hoor! (zeg ik elke keer, maar meen het ook!)
Heeeeel veel liefs van mij hier vanuit Calgary!

*Beppe, heel veel sterkte en beterschap toegewenst!!!*
*Pake, maar snel goed eten en helemaal beter worden!*
*Mem, maar goed helen!*

Comments

Popular posts from this blog

Chloe Grae Champion

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby