21 Jaar Oud !!

Tsja en nu ben ik dan ECHT volwassen overal ter wereld.. pfieuw :o..
Ten eerste, bedankt voor de kaartjes iedereen!! Mem, Beppe B, Beppe Y, Betty en Jasper + fam en Andrea en Jelkje; voor je kaarten en de cadeaus! (Wierrook+houder en de ring!) en ook voor alle e-cards en e-mails; Andrea, Jelkje, Irma, Hinke, Mem, Heit en alle facebookers en Hyvers :)
Ik heb een fijne verjaardag gehad. In de ochtend hebben 2 van mn huisgenootjes (Jon en Matt) me uit eten genomen naar een ontbeidrestaurant, echt heel lekker eten! Toen ben ik met Jon naar Kensington (gezellig gedeelte vd stad) geweest en daar wat winkeltjes rondgestruind en lekkere thee gedronken in een gezellig theehuisje daar. Daar kwam Myles ons ook ontmoeten, want die wat om 2:30 (eerder dan normaal) klaar met werken :) Na nog een paar winkeltjes in te gaan, gingen we weer naar huis, waar ik werd overladen met cadeaus door Myles :D Een hele mooie armband, een mooi lingerie setje, een vaasje in de vorm van een zwaan met een hele mooie roos er in, chocolade eitjes en een grote ballon met een heel lief notitietje eraan :D Daarna kwamen alle huisgenootjes hun kamer uit en kwam Myles uit de keuken met een verjaardagstaart met 21 kaarsjes erop :D Ja, echt een super verjaardags-gevoel verjaardag zover al! Die avond zijn we naar Riverstone Pub geweest, samen met een huisgenootje (Brian), waar het supervol was, aangezien het Saint Patricks Day was! Alles in het groen, zelfs groen bier! Er speelde een goede band en het was een gezellige avond :)
Morgen (zaterdag de 21e) heb ik dan nog mijn verjaardagsfeest in Ducky's Pub, voor wie wil komen en dat zal waarschijnlijk ook wel erg gezellig worden :)
Verder gaat alles hier goed, het weer is de laatste tijd warmer en vooral zonniger en werk gaat ook wel goed :) Ik ben super stoked dat Tjitte Jaap en Irma hier komen voor vakantie in de zomer!!!!!! Kan niet wachten!
Verder hoop ik dat alles met iedereen thuis ook erg goed gaat en dat iedereen maar gezond en gelukkig is!
Liefs, Mij!

Comments

Anonymous said…
Hey hoi

Hoe wie dyn feest??
Tiid foar foto's :-)
TJ en Irma binne oan it ôftellen se hawwe der sin yn.

heit

Popular posts from this blog

Chloe Grae Champion

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby