8 maand later....

8 maand later.... en ik denk ik post weer even een blog!

Het is inmiddels net weer Maart en we zijn alweer het jaar 2014! Te bedenken dat ik al sinds 2005 heen en weer reis naar Canada - 9 jaar! En alweer 3 jaar een Permanente Inwoner.

Na deze zin komt bij sommigen van jullie misschien de vraag naar boven, wat gaat ze nu doen in Canada wonen of in Nederland. Nou, zoals altijd, ik weet het niet. Het is iets heel groots om je te "plaatsen" in een land. 
Daarom kies ik er voor om er lekker niet voor te kiezen. Ik woon waar ik woon. En dat is nu al voor een hele tijd van mijn leven in Canada. Maar om nou te zeggen dat ik hier voor altijd wil wonen... Geen idee. 
Alles dingen die belangrijk zijn in mijn leven, en dat zijn eigenlijk vooral de mensen waar ik van houd, zijn nog net zo belangrijk voor me, onafhankelijk van waar ik woon.

Ik heb 6 maand op mijn adres in Cedardale, Calgary gewoond, waarvan jullie foto's zagen in mijn vorige blog. Dat huis bezoek ik nog steeds regelmatig, aangezien mijn vriend (a.k.a. oude huisgenoot) daar nog steeds woont ;)

Sinds November woon ik inmiddels in Silverado, Calgary. En in deze blog kan je de foto's zien van mijn kamer hier. -met.... ladies: een walk in closet! (Achter de deur naast de spiegel)

Ik ben nog steeds, nu al weer een jaar, een recruiter bij een uitzendbureau: Kelly Services.
Gedurende de zomer ging ik bijna elk weekend er op uit met vrienden of de hiking groep, naar de bergen te hiken. Heerlijk, lekker de stad ontvluchten!
Winter is iets minder leuk maar ik probeer zo nu en dan er op uit te gaan: snow shoeing en voor het eerst in mijn leven wintersport! Ik heb al een aantal keer gesnowboard.

Twee goede vriendinnen van me zijn Deborah (nog steeds, al sinds 2010) en Tanika -tijdens mijn serveer baantje, van Maart-Juni 2013, ontmoed.
Mijn vriend is Cam. Hem ontmoet omdat hij mijn huisgenoot was in mijn vorige huis -we daten nu sinds November 2013.

Tijdens de Olympsiche Spelen goed voor NL gejuigd met Schaatsen en voor Canada met Hockey! Elke keer wanneer Canada een medaille won, ging de vlam boven op de Calgary tower aan (Afb. 1)

Dit is weer het jaar van mijn verjaardag. 17 maart wordt ik alweer 26! Poeh hey, gelukkig wordt ik nooit volwassen, want zo'n getal begint volwassen te klinken! :D
Het leuke van verjaardagen is dat het een reden is voor een feestje! Daarom organiseer ik 15 maart een verjaardags feestje hier thuis met "Lumber Jack" thema!

LUMBER JACK
Leaping from tree to tree! As they float down the mighty rivers of
British Columbia! With my best girl by my side!
The Larch!
The Pine!
The Giant Redwood tree!
The Sequoia!
The Little Whopping Rule Tree!
We'd sing! Sing! Sing!

Oh, I'm a lumberjack, and I'm okay,
I sleep all night and I work all day.

 Afb. 1 Calgary Tower

 Afb. 2 Hoi iedereen! -ik in de ochtend :)

Afb. 3 Nigeriaans eten - gister Nigeriaanse dinner party gehad bij collega thuis

Afb. 4 Where I lay my head to rest

Afb. 5 Old skool tv en mijn grote raam -voor een basement

Afb. 6 Ikeaaaa ;)

Afb 7 Kaart aan de muur was mijn kerst cadeautje van Cam: kan de landen krassen waar je bent geweest (zoals een staatslot)

Afb 8. Boven (ik slaap in de basement)

Comments

Popular posts from this blog

Chloe Grae Champion

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby