Mijn verjaardag - 31 jaar

Ik voelde mij gister enorm jarig! :) En het was dit jaar 31, dus niet een schokkende mijlpaal als 
"The BIG 3-0" vorig jaar, haha.

's Ochtends ben ik lekker wezen zwemmen met een vriendin en daarna heb ik leuk met een kop koffie Cam's cadeau en de verjaardag kaartjes van Mem en Andrea geopend. 

In de middag kwamen er vrienden langs voor cake, thee of een biertje en dat was enorm gezellig!

De Hollandse kwarktaart was een success! 
Maar 6 kaarsjes, want tja 31 past niet echt...

Met Susanne en haar kleine Leo

(bijna-) de hele ploeg kids met tante Baukje op de foto

Met Andria en Jill

Bryan en Noel 

De gezusters Candice en Katrina, rocking a St. Patricks day snor

's Avonds hosten Joe en Melody een dinner voor Saint Patrick's Day (ja mijn verjaardag is met mijn emigratie nu voor altijd gelinkt aan die Ierse holiday) en mijn verjaardag. Alles was groen en al het eten Irish themed. Laat het aan Melody over om een thema te hebben - die heeft haar dining room table bij elke occasion per jaar in andere kleuren en decor.

Met z'n allen

Andria, LaShya en ik

Naast alle visite ook leuke telefoontjes van Mem, Cheryl, Tjitte Jaap en Mirjam gehad. Lieve cadeautjes van vrienden + verwend met cadeaus door Cam, Joe & Melody, Cheryl, en Mem :) 
Heel erg bedankt allemaal, ik waardeer het echt enorm!


Comments

Popular posts from this blog

Our summer 2021 so far

Chloe Grae Champion

Ons leventje deze eerste 3.5 maanden