Mei 2018 update

Hey mensen,

Ik denk ik doe weer even een update post, voor wie het interessant vindt :)



Bruiloft:
Cam en mijn mini-size, mini-budget bruiloft begint nu vorm te krijgen.  Cam en ik zijn druk bezig met alles te organiseren voor de grote dag, Cheryl en Andria plannen een bridal shower, twee vriendinnen plannen een bachelorette party en Adam plant een bachelor party. 

Werk:
Ik ben nog steeds aan het werk als inval juf.  Vooral op het indianen reservaat 20 minuten van hier en op de charter (privΓ©-) school in Calgary waar ik afgelopen jaar stage liep. Ik vindt beide scholen enorm leuk en zit te duimen voor een contract functie voor volgend jaar!
Cam is de afgelopen drie weken, nu de sneeuw aan het smelten is, weer enorm druk aan het werk op de golfbaan.  Hij is vaak van 5-19 weg en werkt 6 dagen per week.  Vrijdag was hij zelfs pas om 21:45 thuis! 

Cas's begrafenis:
21 April hebben we een begrafenis/ceremonie gehad voor Cas (kort voor "Castiel", zoals de ark engel) en alle andere baby'tjes die de afgelopen 6 maand niet geboren mochten worden.  Het was heel mooi en natuurlijk erg emotioneel.  Er waren bijna 100 mensen.  Wij waren gevraagd om de urn te dragen.  Het was een ceremonie en daarna een uitstrooiing op de begraafplaats.  Hier heeft Baby Cas nu zijn naam op een steen staan en laat zo toch een "stempeltje" achter op deze wereld.






Life:
We hebben een leuke Pasen gehad.  We hebben bij Joe en Melody gegeten en Cheryl is hier geweest voor een spelletje (Mexican Train), drinks en take out.
Husker en Trigger maken het goed en zijn de beste maatjes ondanks hun verschil in grootte.  
Ik ben gister voor het eerst met de Cochrane Red Rock Runners te hardlopen geweest, wat super leuk was.  Zij zijn een hardloopgroep en trainen voor allerlei verschillende races en marathons. 
Vandaag ben ik de tuin in geweest en heb alle dode bladeren geruimd en de tuin gecultiveerd.  De omgeving is nog steeds redelijk bruin, maar het begint nu te veranderen en de bomen en m'n planten beginnen te spruiten.  Hier in Alberta is het vaak in 1 week ineens groen!  Basically... onze drie weken lente bestaat uit: "Sneeuw-smelt-bruin-groen".




Comments

Popular posts from this blog

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby

Chloe Grae Champion