Juni blogpost - veel werk en een 10 km race

Hey allemaal,

Het is alweer meer dan een maand geleden dat ik wat heb gepost.  Ik heb niet heel veel beleefd de laatste tijd omdat we beide veel werken, dus dit wordt een snelle update.

We werken beide op de golfbaan deze zomer, dus lange dagen waarop we om 3:45 opstaan, tussen 16:00 en 18:00 thuis komen en om 20:30 op bed liggen.

Op zaterdag 3 Juni heb ik samen met Melody (Joe's vriendin) de 10km Cochrane Footstock gerend.  Dit werd een race met veel obstakels en een die ik alleen heb moeten afronden in plaats van met z'n drieën.  Mijn vriendin Heather zou ook mee rennen, maar zij had een onverwachte begrafenis.
De ochtend van de race was een mooie ochtend, (nog) niet te warm en lekker zonnig.  Alles leek goed en leuk.  Maar helaas... Melody verrekte na 1.5 km haar hamstring :(.  Op zoek naar hulp, kwam ik na 2km verder te rennen (sprinten!) eindelijk twee medewerkers tegen die haar kon helpen.  Toen zij op weg terug gingen om Melody - die op een bankje 2 km terug zat te wachten- drongen zij mij aan de race af te maken en me geen zorgen om Melody te maken.  Dus, terwijl ik Cam en Joe opbelde met het nieuws, rende ik verder.  Ik had inmiddels een enorme achterstand op de groep, maar heb toch nog 37 mensen weten te passeren.
Bij aankomst aan de finish lijn, stonden Cam, Joe en een ingezwachtelde Melody me op te wachten en aan te juichen :)



Het gaat hier verder goed, het weer is lekker en mijn nieuw aangeplante tuin doet het goed.  We kijken er enorm naar uit dat over 1 weekje Mem en Don hier gezellig voor 3 weken op visite komen!

Ps. we krijgen zo nu en dan de vraag (begrijpelijk) "en wanneer is de bruiloft??".  We hebben nog geen datum vast gesteld maar het zal waarschijnlijk volgend jaar in de nazomer zijn.  Ik snap, voor degenen die denken dat ze graag zouden willen komen, dat dit misschien handig is om te weten in verband met plannen/sparen :) -xxx-

Comments

Popular posts from this blog

Our summer 2021 so far

Ons leventje deze eerste 3.5 maanden

Chloe Grae Champion