Graduation

Afgelopen zaterdag was de diplomering van mijn Bachelors of Education.  29 April, 2017 op Ambrose University in Calgary.

Net na 12en in de middag vertrokken Cam, Cheryl (Cam's moeder) en ik naar Ambrose.  Ik moest er om 13:15 zijn om m'n academic dress, mortarboard (het petje), hood (werd over je schouders gedaan tijdens de ceremonie) en de tassel (kwastje) op te halen.  De tabberd, de hood en het hoedje huur je voor de dag maar het kwastje (met een 2017 hangertje eraan, voor "class of 2017") mag je houden.

Na een paar fotootjes te hebben genomen, gingen Cheryl en Cam naar the gymnasium (de sportzaal) om een plekje te zoeken.  Cam's vader (Joe) en Melody, Mirjam en Daan, Emma en Katrina zouden daar ook naar toe komen.  Wij als klas bleven in het lokaal met de outfits, waar we instructies kregen over in welke rij en volgorde we moesten lopen.

De indictie was heel mooi, met een koor, liedjes en (het is een Christelijke universiteit ;)) een gebed.  Voordat we onze diploma's uitgereikt kregen werd eerst de valedictorian (highest academic achievement) bekend gemaakt en zij gaf een speech over "the class of 2017".  Daarna was het tijd voor 3 awards.  En warempel!  Ik was de eerste die werd gevraagd op het podium te komen!  Als totale verassing kreeg ik de "Professional Leadership Award" uitgereikt.  Voor het behalen van een "over 3.5 GPA (Grade Point Average)" plus mijn professionele en daadkrachtige initiatieven en leiderschap in mijn klas. (GPA: http://edglossary.org/grade-point-average/)

Na de indicatie was er een receptie, waar we allemaal een hapje en drankje konden doen.  Na wat eten en drinken, bij te beppen, en nog een aantal fotootjes zijn we met z'n allen een drankje in de kroeg gaan doen om het te vieren.  Voor het avondeten namen Joe en Melody ons mee uit eten en die avond had een Cochrane vriendin (Jill) een feest ter ere van onze verloving en mijn diplomering bij haar thuis georganiseerd.

Een super mooie dag en een enorm gezellige avond!  Bij deze hieronder een aantal foto's :)  Een dag om nooit te vergeten.

Ik in vol tenu!

Ik met m'n hood over m'n arm

Met Cheryl en Cam

Mijn "bio" die op de school tv's werd geroteerd en ook werd voorgelezen op m'n diplomering

Met m'n teacher bestie! (Carleen)


Daar komen we! :D

3 award winners

Overhandiging van m'n award

We were kneeling down and then got "hooded"

Handje schudden

Yay we did it!

Met Katrina en Emma

Met (de lange :p) Daan en Mirjam

Met Emma

Met Cam, Joe en Melody


Met Emma en Candice

Cheers! (Emma, Heather, Candice en ik)

Met Jill (the awesome party hostess!)

Lieve kaartjes en presentjes :) 








Comments

Popular posts from this blog

Chloe Grae Champion

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby