Tattoo, hitch and hard work

Het is weer een paar weekjes geleden dat ik een blogpost heb geplaatst en er is in de tussentijd weer van alles gebeurd.

Tattoo
Ten eerste, ik heb een tattoo!  Op donderdag 7 april heb ik een tattoo laten zetten.  Van bergen met een meer en bos ervoor.  Er doorheen zie je een Frysk Pompebled.  De betekenis is dat ik nu in bij de bergen in Alberta woon maar dat mijn roots in Friesland liggen.

Hier issie dan :)  Ik ben er enorm blij mee!

Days off - sun and cookies
Ik heb mijn eerste jaar school op maandag 11 april afgerond!  Nog 1 school jaar en dan kan ik beginnen als lerares :)  Hieronder heb ik een foto van onze klas geplaatst.
Na de laatste schooldag heb ik lekker een weekje vrij gehad.  Ik trof het enorm want we hadden hier zomerse temperaturen!  Ik kon dus heerlijk buiten zitten en hardlopen.  Maar mij zijnde kan ik niet stil zitten dus naast relaxen was het huis ook spik en span met heerlijk avondeten en volop vers gebakken koekjes haha.

Cohort A - Education @ Ambrose University
(https://ambrose.edu)



Peanut butter cookies!

Swap till you drop!  Clothing swap
8 april heb ik een clothing swap gehost.  Allemaal meiden met SUPER veel kleren!  Het hele huis lag vol met kleren en geklets.  Het was een enorm succes.



Priddis Greens and Country Club
Maandag 18 april ben ik begonnen bij Priddis.  Het is hard werken maar super leuk!  Lekker buiten en een leuk team.  We maaien gras, harken zand bunkers, ruimen bladeren en takken op, etc.  Het is een enorm mooie golfbaan midden in de foothills en we zien daarom ook volop wildlife.

(http://www.priddisgreens.com)


Hitch
Het weekend voor ik met mijn werk begon hebben Cam en ik een trekhaak op m'n auto gezet.  We konden dit mooi doen op Cam's werk, want daar hebben ze een hoist (weet NLse woord niet) voor de auto.  Nu kunnen we lekker een karretje (met quad ofzo) achter de auto hebben om lekker de bossen in te gaan!

Helmet
Daarom heb ik ook maar even een helm gekocht.  Een meid op het werk had er 1 liggen die zo goed als nieuw was.  Piest pesas :)





W7 - Naked 2 Palette en Lush
Nu even een girly topic!  Lush producten en een perfecte Naked 2 oogschaduw palette dupe!
Zoals jullie misschien hebben kunnen zien op foto's heb ik wat een oranje gloed over mijn haar.  Dat komt doordat ik een aantal maanden geleden henna in mijn haar heb gedaan.  Henna kleurt het haar rood en is daarnaast geweldig goed (voedend) voor je haar.
Omdat ik wel een beetje genoeg van het rood heb, heb ik bij Lush (www.lush.nl / www.lush.ca) een blok bruine henna gekocht "henna - caca brun".  Eenmaal in de winkel raakte ik ook gek op Lush's shampoo en conditioner blokjes.  Alles bij Lush is 100% natuurlijk en de blokjes shampoo en conditioner doen wel 80 wasbeurten mee! (dat is ongeveer 2 flessen shampoo)  En ze werken heel erg goed.

Ook had ik een tijdje geleden via Amazon een oogschaduw palette gekocht.  Na een beetje research was ik er achter gekomen dat "W7 in the buff" een super goede dupe was van de "Urban Decay Naked 2" palette.  De W7 was maar een tientje, waar tegenover de Naked 2 je bijna $70 kost!  De pigmentation en kleuren zijn bijna identiek en ik ben echt super blij met deze aankoop! :D



Fishy, zzz...
Als afsluiter een schattige foto van slapende fishy.  Sushi de Betta fish slaapt 's nachts altijd in zijn huisje - hoe cute!  Hij gaat echt 9 van de 10 keer in zijn huisje om te slapen en slaapt dan ook echt.




Comments

Popular posts from this blog

Our summer 2021 so far

Chloe Grae Champion

Ons leventje deze eerste 3.5 maanden