April 2016

Laatste school weken en begin zomer baantje bij Priddis Greens Golf and Country Club.
     Het is inmiddels weer een nieuwe maand.  April 2016, wat de maand van mijn afronding van mijn eerste jaar school betekend en de start van mijn zomerbaantje bij Priddis Greens.  Gister, zaterdag 2 april, heb ik mijn oriëntatiedag bij Priddis gehad.  We kregen uitleg over de golfbaan, de functie, etc.  Het wat leuk en leuk om te zien/meemaken hoe Cam en de rest van het management team een super mooie en professionele oriëntatie in elkaar hadden gedraaid.

Mijn verjaardag.
     De week van mijn verjaardag was erg leuk.  De avond ervoor kwam Deborah op visite, op de dag zelf Luke, Daan & Mirjam, Katrina en Emma en de zaterdag erna zijn we gezellig met een clubje naar een leuke kroeg in Kensington (leuke buurt in Calgary) geweest.  En de ochtend van mijn verjaardag begon met cadeautjes van mem, bloemen van heit en kaartjes van allerlei mensen, wat me enorm jarig deed voelen meteen vanaf het begin van de dag!




Grotto Canyon.
     25 maart was er een vooruitzicht van 20 cm sneeuw in de bergen.  Cam en ik dus om 6 uur al met onze snowboards in de auto op weg naar de piste!  Helaas werd een kwartiertje later de snow forecast geüpdatet met het nieuws dat er maar 2 cm was gevallen...  Nou toen zijn we maar weer omgekeerd.  We hebben onze Tim Hortons bagel opgepeuzeld, Cam is nog even gaan slapen, ik heb een Disney film gekeken en tja daar zaten we dan.  Daarom... zijn we die middag er alsnog wel op uit getrokken en hebben we een mini-hikeje gedaan: Grotto Canyon, vlak bij Canmore.  Dit is een hike door een ravijn met een aantal (nu bevroren) watervallen.  Na de tijd hebben we een hapje en een drankje gedaan in Canmore en al met al was het een heerlijke dag met afwisselend heerlijke zon en grappige/picuresque "Graupel" (halfway between hail and snow). :)  Die avond hebben we een biertje gedaan in een kroegje in Kensington voor Daan's verjaardag en 's avonds hebben we heerlijk geslapen na een drukke dag.






Pasen.
     Oh, Pasen was gezellig!  Zaterdag avond hebben we een paas-diner gehad met de vrienden club wat heerlijk en gezellig was.  Zondag ochtend zijn we (nee Cam niet ;) maar met Candice, Katrina en Emma) naar de kerk geweest, zondag middag zijn we bij Cam's moeder langs geweest en zondag avond hebben we bij Cam z'n vaders' vriendin (Melody) thuis gegeten (op de ranch met haar ezeltjes).


80's party met een Nederlandse DJ.
     Gister avond, 2 april, ben ik met Mirjam naar DJ Ben Liebrand geweest.  Ken je m niet?  Nee ik hiervoor ook niet, haha!  Maar het was enorm grappig.  Oude 80's en 90's muziek en een heel hok vol blonde en lange mensen, haha!  En gezellige avond gevuld met veel kletsen en dansen :D

Comments

Popular posts from this blog

Chloe Grae Champion

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby