Hypnose, Valentijn and Family Day

15 februari, 2016

Gister was het valentijn.  Een beetje een suffe marketing dag in feite, maar wij hebben het als een excuus gebruikt voor een "romantisch dagje snowboarden"! :D  Het was een powder day en we hebben het super leuk gehad..!

Vandaag is het Family Day in Alberta.  Wat een lang weekend betekend en dus nog een dagje samen vrij met Cam, wat heerlijk is na elkaar de afgelopen 6 weken vrij weinig gezien te hebben.  Vanochtend na uit te slapen, lekker met een bakje koffie wakker worden en dingen doen waar we de afgelopen drukke weken niet veel aan toe zijn gekomen.

Snowboarden op valentijnsdag

Lekker wakker worden met koffie - French press


De afgelopen week ben ik ook met een 30 day squat en plank challenge begonnen, samen met een vriendin.  Vooral planks zijn enorm effectief, aangezien je er heel veel spieren bij gebruikt.  Na 1 week lijk ik al verschil te zien! :)

Zaterdag ben ik met 2 vriendinnen naar een spiritual spa day geweest en daar heb ik hypnotherapy gedaan.  Super spannend, onder hypnose!  Ik vond het heel erg eng om te beginnen.  Het was echt heel erg bizar maar super ontspannend!  Zij deed haar ding en zei toen "je kan je ogen nu niet meer openen, ja probeer maar, test het maar uit" en... ik kon mijn ogen gewoon echt niet open krijgen..! Eep!!  Maar wow ik zou het zo weer doen, het is net als een enorm diepe ontspanning meditatie!  Als je het altijd al eens hebt willen doen: zeker een aanrader!

Spiritual spa day met deze girlies :)


Oh en een week lang geen Facebook is... heerlijk!  De eerste paar dagen had ik vaak een moment van "hm.. ik zou nu eigenlijk social media willen bekijken" (klinkt als een verslaving, haha) maar nu mis ik het geeneens.  En wat een tijd hou je over!

Find of the month: Liberte cocontut yoghurt - zo ENORM lekker!

Liberte Coconut Yoghurt, mijn nieuwe liefde! 

Comments

Popular posts from this blog

Chloe Grae Champion

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby