May Long Weekend

Hey allemaal!

Dit weekend is het May Long Weekend in Canada. Geen Hemelvaart hier, maar Victoria Day (deze maandag)

"Victoria Day (in French: Fรชte de la Reine) is a federal Canadian public holiday celebrated on the last Monday before May 25, in honour of Queen Victoria's birthday. The date is also, simultaneously, that on which the current reigning Canadian sovereign's official birthday is recognized. It is sometimes informally considered as marking the beginning of the summer season in Canada." (http://en.wikipedia.org/wiki/Victoria_Day)

Ik heb deze maandag niet vrij (ik werk, de rest heeft vrij, maar krijg daarvoor 1.5 dagen betaald vrij op een andere dag).

Ik was vrijdag vrij. En ik heb een super long-weekend gehad!

Vrijdag na lunch vertrok ik met Trigger naar Calgary. Gezellig met Deborah op stap geweest naar Hudsons :) 
Daar ben ik blijven slapen en de volgende ochtend naar Myles zijn vader en Pamela geweest voor een kopje koffie. -Voor wie het nog niet wist, Myles zijn vader heeft een paar weken geleden een hart aanval gehad- Hij voelde zich beter dan voor de aanval zei 'ie. Gestopt met roken, een stuk gezonder eten en verplicht (dokter) 3x per week cardio. Zijn hoofdpijn is weg, hij hoest niet meer en heeft veel meer energie zei 'ie.
Daarna ben ik bij Candice en Brian langs geweest. Die waren verhuist en dus even hun nieuwe huisje bewonderd :)

Na dat gezellige bezoekje aan Calgary weer terug getuft naar Red Deer en daar was Myles thuis! :) --die was vrijdag avond thuis gekomen, maar ik had al een lange tijd in de planning om die dag naar Deborah te gaan.
We zijn gezellig naar Boston Pizza uit eten geweest en daarna lang uit op de bank, degelijk, een filmpje gekeken, met een lekker glaasje Sauvignon Blanc erbij.

Gister (zo.) zijn we naar de driving range geweest (golf) en gecart! (dat was beide bij hetzelfde rec park)
Op de terug weg hebben we lekker op een terras gezeten, want het was heerlijk weer!
Gister avond het long-weekend afgesloten met een reeks Buffy the Vampire Slayer afleveringen en tja vandaag weer aan de bak! En dat was hem dan alweer, nu is het zomer seizoen in Canada officieel van start!

Ohja, nog even een update: mijn bloemetjes groeien ^_^  Check! (haha, ik ben enthausiast)

Mensen, de groetjes!


Zondag -- Aan het bakken, terwijl Myles zit te gamen -- voor Buffy

Liefssss

Comments

Popular posts from this blog

Our summer 2021 so far

Chloe Grae Champion

Ons leventje deze eerste 3.5 maanden