Engaged!!!


Voeten van Myles en Baukje, op het glas boven in de Calgary Tower
Jahaa!

Donderdag avond (5 Januari, 2012. 21:00) heeft Myles mij ten huwlijk gevraagd! (Wouw dat klinkt groter dan 'proposed' zeg!)

Ik had helemaal niks door! Ik dacht dat hij romantisch was en we 'gewoon' lekker uit eten gingen.
Toen reden we naar Down Town Calgary, dichter en dichter naar de Calgary Tower toe.
Ik: "Oh wow, are we going for to the Calgary Tower for dinner?! How romantic babe!"

Het restaurant in de Calgary Tower is heel erg mooi en luxe! Het is helemaal boven in en het draait rond, zodat je een hele mooi uitzicht over de stad Calgary hebt!

Na ons voorgerecht, voor het hoofdgerecht, gingen we naar de bovenste verdieping (1 hoger dan het restaurant), waar je allemaal staande-uitkijk-verrekijkers (wat is de naam daarvoor?) hebt en je op glas kan staan (en dan naar beneden kan kijken, hoe hoog je bent! :o)
Wij natuurlijk allemaal foto's maken! "Wat een super avond is dit zeg, zulke toerist-in-eigen-stad-dingen moeten we vaker doen!" (ik).
Nog meer foto's maken.
Terwijl ik een foto van Myles aan het maken ben, met de Saddledome (gebouw waar Calgary Flames (ijs hockey) altijd speelt) op de achtergrond, begint Myles ineens 'sinnig' over zijn foto te doen (normaal ben ik degene die zichzelf niet mooi genoeg op de foto vind staan. Hem kan het niet zoveel schelen).
Myles: "Let's take one more picture". Ik: "Okay. .... No I don't like this one, you smile way to much, it looks nicer if you smile less. Let's do one more" (nog een foto -3e foto-) "Okay Myles, stop smiling so much" ...En TOEN pas zag ik waarom hij zo'n smile op z'n gezicht had! In zijn hand (en dus ook op de foto's... waar ik het dus helemaal niet door had) een open doosje met een PRACHTIGE ring erin!
"You're so oblivious... (smile op zn gezicht) ... Babe it's been 5 years now and I know we had are ups and downs. But these have been the best 5 years of my life and I couldn't imagine spending the rest of my life with any one else than you. I love you so very much... So... will you marry me?"
(Ja, het kon zo de romantische Amerikaanse film in!)

Natuurlijk zei ik JA!
Nee, ik ben een nuchtere Friezin, dus ik heb niet gehuild natuurlijk (dat vragen ze hier allemaal) Juist het tegenovergestelde, ik kon niet stoppen met lachen. De rest van de avond vlinders in mn buik en een smile op mn gezicht (nouja nu nog steeds eigenlijk :p)

Daarna hebben we heerlijk gegeten met een lekker wijntje erbij.
Het was een geweldige avond! <3 br="br">
Dus ja, we waren al Common Law, maar nu zijn we dus helemaal officieel verloofd en ik loop rond met een prachtige ring om mijn linker ring vinger!

Veel liefs,

Een super blije, verliefde en verloofde Baukje! :)



Ps. Wanneer gaan we trouwen? Nou nog niet in 2012, dus te zijner tijd horen jullie dat nog wel :)



NU DE FOTO'S!

BEGIN HELAMAAL ONDERAAN DE PAGINA EN SCROLL DAN NAAR BOVEN

-->










Comments

Popular posts from this blog

Our summer 2021 so far

Chloe Grae Champion

Ons leventje deze eerste 3.5 maanden