Veilig aangekomen voor de 2 weekjes Canada!

Hallo allemaal!
Even om iedereen in te lichten. Het pakket met emigratiepapieren was aangetekend zoek geraakt bij de TNT.
Dus had ik woensdag een ticket geboekt, om Myles persoonlijk de 2e versie van alles te komen brengen.
Toen ik 's avonds op msn kwam en zei dat ik er maandag aan kwam, reageerde hij met: did you book the ticket already? Oh no!... Was het pakketje (1e versie) met emigratiepapieren alsnog (maand te laat -ipv de 7 werkdagen die ze bij TNT zeiden) een uur nadat ik geboekt had aangekomen. Maarja geboekt, betaald, en natuurlijk wel heel leuk, dusss nu zit ik hier!
Ik kom de 18e weer die kant op (19e 's ochtends kom ik aan) want ik moet Canada uit zijn wanneer Myles (mijn 'sponsor'..) de aanvraag voor mij indient. (Dat is een regel van het visum).

Maarja ok! Maandag had Monique mij naar Schiphol gebracht. Lekker optijd want het online inchecken lukte om de 1 of andere reden niet.. Maar dat geeft niks dachten we, dan checken we de bagage in en drinken we nog lekker even gezellig een kopje koffie.
Toen... bleek dat de vlucht overboekt was! En het nog maar de vraag was of ik met de vlucht mee zou kunnen! Stressen! (as you know I can do very well ^^) Nou rondvragen, bagage afgeven, door de duane, navragen bij de gate (zoals verteld dat ik moest doen) lang wachten, Monique op de hoogte houden, die aan de andere kant vd duane zat (ook geen gezellig kopje koffie dus..) en nog langer wachten.
JA! Ik kon mee! Dus ik krijg een boarding pass, ga mijn handgbagage laten scannen, wordt ik terug geroepen..!
Nee.... toch niet... huh? "Geef uw boarding pass eens"... Oke..
Komt hij terug lopen, "heeft u wel eens met business class gevlogen mevrouw?"
Daar was blijkbaar nog een stoel vrij! Dus ben ik in business class van Amsterdam naar Minneapolis gevlogen!! Heerrlijk! Lekker eten, heerlijke stoelen (-inclusief massage systeem), een een grote persoonlijke tv. Dus lekker relaxed gegeten en 4 nieuwe films gekeken! :D

-Daarna wel lang wachten op Minneapolis (6uur) En toen in de 2.5 uur durende vlucht naar Calgary geslagen. En toen was ik er!
Myles heeft me opgehaald, en in zijn slaapkamer zit ik nu dit verhaal te typen. Het is natuurlijk om weer bij Myles te zijn en het is hier erg lekker zonnig weer.

Nou groetjes van mij! En tot over 2 weken! Liefs Baukje

Comments

Jelkje said…
Hey Bauk!

What a stress, on the airport!! I'm glad you made it to Canada! Hope you enjoyed your buisniss class seat :D
Best wishes to Myles and see you soon :)

Jelkje


(hihi, hele dag aan het engels praten in Groningen :P )
Andrea !! said…
Heey Bauk!!

Jeetje jeetje! Denk je eindelijk naar Canada te kunnen lijkt er wéér een kink in de kabel! Zoals je eerder al zei.. er lijkt een grijze wolk boven je immigratie te hangen!!
GELUKKIG heb je heeeeeel relaxed kunnen vliegen dus :P!! Super meid!
Geniet lekker van Myles en natuurlijk van het zonnetje ;) Hier is het mistig.. elke ochtend opnieuw!
Tot over twee weken!!

Liefs Andreaaaa

Popular posts from this blog

Chloe Grae Champion

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby