Verhuisd!

Zo, al het verhuis gedoe is achter de rug. We gaan nu voor een maand (Mei) in hetzelfde huis wonen als waar Myles zn moeder een kamer heeft :-)
In de basement een piepklein kamertje met geel oranje tapijt, haha prachtig. Maarja maakt niks uit, het is maar voor een maandje.
Eind Mei gaan we dan naar Kooteney Bay (vlak bij Nelson), BC.
Ons adres voor de maand Mei is: 7032 78h Street, NW Calgary, AB, T3B4H9.
Nou even een paar foto'tjes, altijd leuk! :-D


Doeidoei Dewi, laatste nachtje thuis. (Verkocht nu)

27 april was Myles en mijn 2-jaar-aniversary!

Myles (veel te veel) cadeau voor mij! *Swarovski*!


Mijn (t.o.v. Myles's cadeau klein) cadeau voor Myles *Lieve kaart met couponnetjes met "gratis kusje, gratis knuffel, gratis massage, gratis romantische wandeling, etc"*
Schaamde me dood toen hij me daarna dure ketting gaf... Maarja :-$


Faida!



Helloe!


(L)

Mijn Acriel Nagels! (na 2 weken er al weer af... wel mooi maar niks voor mij)

Verder, alles gaat goed met mij, is de afgelopen dagen heerlijk weer geweest.
Myles is bijna klaar met school (ergens ten einde van Mei) en heeft dan het 1e jaar, met hoge cijfers, afgerond!
Elizabeth (Myles zn moeder) heeft me Vrijdag en Zondag weten mee te slepen naar een 3 daagse seminar: “Milionaire Mind Intensive” (Zaterdag heb ik weten te ontsnappen)
Was net zoiets als de film “Yes-man” (wat trouwens een aanrader is! Super grappige film!!) dus met een hoop geknuffel, gedans, gemediteer en gejuich... zeerrrr Amerikaans.. Op een gegeven moment had de man het zover dat de gehele menigte (450 man) een 100 dollar biljet zou verbranden!! (Gelukkig kwam hij tussenbeide en verklaarde iedereen die het zou doen voor gek..) Maarja al met al zeer vreemde ervaring... Waren wel wat goede punten hoor, zoals dat je geld op spaarrekening niet moet aanraken en mooi rente laten maken bladiebla, maar van alles wat ik wel (en ik denk de meeste mensen wel, in mijn kennisen kring in NL) door mijn opvoeding en verstand kan bedenken. Maarja, Elizabeth blij :-)
Wat wel cool was trouwens: ik heb een pijl met mijn hals gebroken! :-D (was onderdeel van de seminar) was wel stoer vond ik!

Nou mensjes! Ik ga er weer vandoor!
Xoxo!! Baukje!

Comments

Jelkje said…
Jeeetje! Alweer verhuizen? Waarom??

Kun je je baantje dan houden of moet je dan weer wat anders zoeken?

En ooohw, arme dewi :p

x Jelkje
Baukje said…
Hoef geen ander baantje te zoeken, baantje is nu zelfs dichter bij.
Nou, omdat onze "huisbaas" (die de kamers onderverhuurde en de huur aan de eigenaar van het huis betaalde) is naar British Columbia vehuisd en daarom moesten we er nu uit zijn eind april... Dus ja nu voor een maandje in zelfde huis als Elizabeth (Myles zn moeder) :)

Popular posts from this blog

Chloe Grae Champion

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby