Nieuw kapsel!! + Wandeling in park

Ik, ja ik! Heb een stuk van mijn haar af (natuurlijk, zoals dat altijd gaat.. -bij mij in ieder geval- meer er af dan van tevoren gewenst.. maja)
Is, al is het kort voor mijn doen, we erg leuk geslaagd vind ik! :D *moest er wel even een nachtje over slapen, maargoed :D*
Ook zijn we vandaag voor een heerrrlijke wandeling in een park, hier super vlak bij (in onze buurt hier in NW Calgary) geweest; Myles, Faida en ik :)
Nou, hier wat fotootjes!!
(Van 20 naar 1)


20. Nieuw kapsel!!

19. Nieuw kapsel 2

18. Myles&Baukje (L)

17. Ducky!

16. River

15. Spring 2

14. Spring

13. Mooi; Myles&Faida

12. Faida met hondjes spelen!

11. Two bridges and a river

10. Baukje&Faida

9. WatervalleTje :p

8. Tsja, als de hond niet achter de bal aan wil, dan maar de vriend :D


7. En Faida!

6. Ja maar zonder die zonnebril

5. Baukje!

4. Park

3. Hoooii!!

2. Net de Van uit
1. Start: het park!
Ps. nu ook belbaar! -->001-403-475-4741

Comments

Popular posts from this blog

Chloe Grae Champion

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby