Klaarrr!!! (-met stage)

Hallo allemaal!

(Eindelijk-) weer even een berichtje!
Afgelopen vrijdag was de laatste dag van mijn stage op Butterfield Acres Farm. Alles is (door Ruth, mijn baas daar) beoordeeld met excellent (uitstekend) en ze zei dat ze zeer tevreden was met mij en het erg jammer vond dat ik klaar was. Ook had ze een grote moose van dure chocolade voor me gekocht als afscheidscadeau. Erg leuke afsluiting dus :)

Nu heb ik 2 weken "vakantie", waarin ik mooi een start kan maken met mijn afstudeeropdracht.
En dan, 14 februari, start ik als serveerster in een luxe restaurant: Earls. (Waar Myles sous-chef is). Eens kijken hoe dat gaat: met je vriendje werken.. Aangezien er altijd gezegd wordt dat dat niet goed voor je relatie is, maar ik denk dat het wel wat meevalt. Ik werk voor, in het restaurant en hij achter, in de keuken. Verder heb ik er wel zin in!

Het weer is hier de laatste tijd erg lekker. Weg met de extreme kou! Dankzij de Chinook-wind die nu al een hele tijd hier waait is alles "lekker warm" (0 tot +10 ongeveer, maar aangezien het hier niet zo vochtig is als in NL is +8 bijvoorbeeld al naar-buiten-zonder-jas-weer!)

Sorry, ik heb de laatste tijd niet echt foto's gemaakt.. aangezien er niet zo veel is hier in de buurt/in de stad om nou echt foto's van te gaan maken... Sorry..
Het gaat allemaal goed met mij, zie er goed uit (lees: stomme kerst! en ben druk bezig die kilootjes *nouja pounds, zoals de weegschalen hier meten..* er weer af te krijgen!) :D
Ik werk elke dag (nouja nu niet meer) en daarnaast sport ik, hebben we zo nu en dan een feestje in het weekend en zit ik op het moment in drie boeken tegelijk te lezen... pffieuw :o

Myles werkt 4 dagen per week (ma. di. vr. en za.), waarop hij meestal weg is van 5:30am tot 5:30pm! En daarnaast gaat hij 2 dagen per week naar school (wo. en do.), van 10am tot half 5pm. Maar op die dagen moet hij meestal OF voor- OF na- school nog naar het werk om met dingen te helpen. Druk leven dus en erg veel zien we elkaar niet. (6 uur thuis, eten, filmpje kijken/LOST kijken/wat dan ook, en dan uiterst 10 uur ligt die te koessen haha)

Nou.. dat was het wel weer!
Ik mis iedereen wel heel erg! Maar!!: Bijna op de helft!


Liefs,
Baukje

Comments

Anonymous said…
Bijna op de helft? Jeetje, je bent al vÊt lang weg. Moeten we dus nog een keer zo lang wachten tot je hier weer bent!

Leuk om weer eens wat van je te lezen!! :D

Popular posts from this blog

Chloe Grae Champion

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby