Heey!

Ja hoor, nog steeds in leven hier in Calgary ;)
Stage gaat gelukkig beter! Ik krijg nu veel de tijd om aan school te werken en ook input vanuit mn baas zo daar ben ik wel blij om :)
En nog maar 9 weekjes + 2 dagen (haha ik ben heus niet aan het aftellen hoor :p)

Met Myles gaat ook alles goed, erg druk met de playstation die we in huis hebben maarrrr ook goed met zn werk! Januari wordt ie gepromoveerd tot Sue-chef! (1 positie onder chef) en ook in Januari start ie met school, via Earls (zn werk) die alles betaald.
Aankomende maandag heeft ie, samen met 2 (already-) sue-chefs en 2 front-house-managers een seminar (week NLse woord niet..) en voor die tijd moeten 2 boeken gelezen worden (kreeg hij gister te horen:)) Dus ja zal druk aan het lezen moeten, maar wel super leuk natuurlijk dat ze zo positief over hem zijn en zoveel kansen geven!
Beetje minder is het feit dat het betekend (Sue-chef) dat hij vanaf Januari in de avonden zal moeten werken... (Baukje 8:30-4:15/Myles 4-11... ofzoiets in ieder geval) Dus ja.. dat wel beetje jammer.. :(

Euhm wat verder... vorige week donderdag was het heel koud.. :s -10/-15 en harde/koude wind brrr.. Deze en aankomende week wat milder :)
En verder... we kijken elke avond LOST (de serie), huren we, zeerrr verslavend. Maar ja ik denk dat ik maar weer ga stoppen want de onderwerpen worden steeds spannender en interessanter :p:p

Mis jullie allemaal!
Liefs Baukje

Comments

Anonymous said…
Aitch, dat is wel balen ja, dat Myles zometeen 's avonds moet werken... Maar wel super, zo'n functie dan!

Een seminar is een soor van congres... Hier in 't umcg zijn ook veel seminars die ik bij mag wonen (a).

Wat een temperaturen joh! Als ik daar was, had ik op de schaatsen gestaan haha.

Nice dat je stage toch nog leuk(er) is geworden! Wat zul je blij zijn dat je er tegen in bent gegaan!

Ik kijk uit naar je volgende bericht :p :)

Lfs, Jelkje!
Anonymous said…
Heeeeey!!

Eindelijk is je stage dus toch leuker/beter geworden :D! Heerlijk gevoel zal dat zijn!
Moet je nagaan wat je al wel niet allemaal geleerd hebt op je studie/stages ;) Je hebt er bij deze stage al heel wat mee bereikt blijkbaar! Goed man!
Hier zijn de temperaturen ook gezakt en we hebben zelfs heeeeel eventjes een ietsie pietsie sneeuw gehad.. maar nog niet zo lage temperatuur als bij jou, maar dat verwacht ik ook niet!
Net als Jelkje zou ik de schaatsen gaan uitproberen ;) Ik zou niet zo goed als haar kunnen schaatsen... maar wel een beetje stuntelen :D !
*denk dat Jelkje en ik je dan wel zouden overhalen mee te gaan doen ;)*
Feliciteer Myles maar even van mij, hoewel ik snap dat de tijden inderdaad niet erg praktisch en leuk zijn...
Baukje said…
Het ijs is nog niet sterk genoeg ;) (omdat het zo nu en dan boven nul komt, wil het niet echt doorzetten)
Myles gister (di) en eergister (ma) naar seminar geweest; veel geleerd :)

Popular posts from this blog

Our summer 2021 so far

Chloe Grae Champion

Ons leventje deze eerste 3.5 maanden