Verhuizen

Heyhey iedereen,

Morgen gaan we beginnen met verhuizen :D:D
Zoooo veel zin in ! Lekker weer een "normaal" huis, schoon en licht (en hoogst waarschijnlijk ook nog eens gezellig)

4603 Brisebois Drive NW, Calgary, Alberta, T2L 2G3 is ons nieuwe adres (plak het in http://maps.google.nl/ en he kan het zelfs zien :D)
Om de advertentie te bekijken, kijk op:
http://calgary.kijiji.ca/c-housing-room-rental-roommates-Rooms-for-Rent-in-Quiet-Peaceful-Brentwood-House-W0QQAdIdZ79109626
En om de goede foto's te bekijken, kijk op:
http://64.233.183.104/search?q=cache:OXvA12b09mMJ:www.rentahousewithyourmouse.com/property/L32119+4603+Brisebois+Drive+for+rent&hl=nl&ct=clnk&cd=1
Het is in de Community "Brentwood", vlak naast "Dalhousie", waar we nu wonen.
Telefoon nummer van het adres heb ik nog niet (denk niet eens dat er al een telefoon is..) maar dat komt nog wel. 5 mensen in een huis hebben wel telefoon en internet nodig, dus de kosten daarvan gaan we dan delen. Maar in ieder geval : zodra ik een telefoon nummer heb, meld ik het !

Eigenlijk zouden we pas 1 November verhuizen (daarvoor betalen we) maar de huurder zei ach ik woon nu toch ook maar alleen, dus wel gezellig als jullie wat eerder komen. Yeay :)

Verder ben ik nog steeds elke dag door de weeks aan het werk. Gister (vrijdag) een groep van meer dan 120 mensen (2/3 kids, 1/3 volwassenen) waar ik de leiding over had, tijdens Pumpkin Hunts. Dat is wel vet vond ik :D
En kreeg ook nog een complimentje van een mevrouw die het zo knap vond hoe ik de hele groep stil, geboeid en ge-entertained kon houden, wel fijn om te horen :)

Ook ben ik nu op zoek naar een 2e hands auto'tje, zodat Myles en ik beide naar het werk kunnen rijden.
@ alle lezers, die zich mochten vervelen; hulp is meer dan welkom. *Zuinig, betrouwbaar en tussen de $300 en de $1500 als het kan :)*

Euhm.. nou dat was het opzich wel weer voor deze week ;)


Liefs Baukje

Comments

Anonymous said…
Ey :D !

Leuk, leuk, leuk! Hoe bevalt het?? *aangezien jullie er nu twee dagen zijn :D?
Ik ben heeel erg benieuwd!!!

(K)

oja, de post van Jelkje en mij wordt toch op jullie nieuwe adres bezorgt.. Jelkje had hem nog niet op de post gedaan. *elk nadeel heb zijn voordeel ;)* (Y)
Anonymous said…
Toch nog een voordeel ja hahaha
Ik schaamde me echt dood dat ik hem nog niet had gepost :$
Maar goed.. :D

Ziet er echt super vet uit!!

Popular posts from this blog

Our summer 2021 so far

Chloe Grae Champion

Ons leventje deze eerste 3.5 maanden