"Mijn eerste 3 weken"

!! Eerst lezen, dan foto's kijken, dan snap je het tenminste :) !!


Corn Maze


Driving Range


In de kamer :o Fantasy Hotel


Schieten !! :D


Geweldig bed!


Motorbootje


Aan het klimmen :o *stijl*


De top !


Lake Minnewanka


Eagle


Elk/Eland (op de camping)


In Banff


Myles aan het koken in park in Banff


Lake Louise op achtergrond (aan het bergbeklimmen)


De skilift


Heyhey,

Jaja, ... eeiinndelijk... , ik weet het ;)

Nouja geen bericht is goed bericht, toch :p *Nouja gevallen van Homeplaceranch/Mac Mackenny uitgezonderd dan natuurlijk..*

Maaarrrr in ieder geval ! Het is hier L-euk !

Mijn stage bevalt hier prima, maandag begonnen en de eerste vier dagen waren erg leuk ! Ik werk voornamelijk met een andere stageloper *David* samen, die, heel toevallig, ook communicatie doet (alleen dan met Marketing ipv Beleid zoals ik ;) Wel grappig, maarja hem bevalt de stage ook erg goed, dus dat is goed teken :)

Deze week doe/zal ik voornamelijk het werk van het "Farmyard team" doen *klusjes dus*, omdat ik zo de kinderboerderij goed leer kennen. Morgen (vrijdag dus) zal ik met Ruth gaan bespreken wat ik zoal voor school zal gaan doen.
Oke genoeg over mijn stage even voor zover.

DE 2 WEKEN VAKANTIE >>>>
De eerste twee dagen zijn we in Bragg Creek verbleven, bij Alex & Lori + kids (broer Myles).
Grappig om alles weer te zien na een jaar.

Daarna zijn we aan het kamperen geslagen ;)

Eerst twee nachten in Banff National Park op Two Jack Campground.

Hier zijn we naar Lake Louise geweest, naar Banff zelf, hebben we een motorbootje gehuurd *op lake Minnewanka, Ha goed geheugen voor de verandering :D*, wandelingen gemaakt en hebben een berg beklommen !! :D:D *Eerst een stuk omhoog met de skilift en vervolgens 2 uur lopen/klimmen. Boven op begon het te sneeuwen, maar alsnog hebben we de top bereikt :D (klinkt erg dapper, maar was als de dood voor beren, aangezien het bear-season was..)

Toen hebben we een paar nachten op Aspen Beach, vlak bij Bentley, gestaan. Minigolf, shooting range *golfballen zover mogelijk krijgen*, wandelingen, corn maze *heeel groot doolhof in mais veld* etc.

En TOEN 2 nachten in Fantasy Hotel in Edmonton Mall, in Edmonton. *4.5 sterrenhotel!!* Super luxe, met jacuzzi met overal spiegels, rond bed met overal spiegels en gewoon SUPER luxe !!
Nou dat was het wel :) Enjoy het foto kijken, zooo mooi hier !


Xoxo Baukjeeee

Comments

Anonymous said…
Hey Baukje

Baubau Baubau mooie foto's sit se mei Redmar te besjen, hy sjocht wol dat it Baubau is :) TJ hat se ek fkes besjoen foar dat er nei skoalle gong mooi hjer, bliid dast it nei it sin hast.

Heit en Redmar
Anonymous said…
Hi Baukje,

Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
Ik heb de foto's op mijn werk laten zien.... er zijn er wel een paar die Myles zijn plaats willen innemen hoor (vooral nadat ze de foto op het randje van het bad zagen).
Wat had je je haar mooi golvend??? Naar een kapsalon in the Mall geweest??

Is het Myles nog gelukt bij Earls aan de gang te gaan???

Nou nog heel veel plezier en we bellen dit weekend nog wel een keer.
XX Mo
Anonymous said…
Waauwh je haar zit daar inderdaad echt heel mooi! Past echt perfect bij de uitstraling van dat hotel :D

lfs Jelkje
Anonymous said…
Oh, wat ik niet snap...!
4.5 sterren? Is dat vier-en-een-half? Ik wist niet dat er halve sterren uitgedeeld worden? ;)
Anonymous said…
Heeey!!

Ik dacht dat ik al gereageerd had :S...
Ik was net aan het kijken of er nog iets nieuws op je blog-spot stond en nu kan ik mijn reactie nergens terugvinden... -_-
Nog maar even opnieuw reageren dan :P ...o wacht... misschien heb ik je wel een reactie per mail verstuurd bedenk ik net ;)
Wat een leuk verhaal hihi!! Leuk om te horen! en de foto's natuurlijk helemaal mooi om te zien!!
Ik zou graag ook naar Canada gaan nu! *weg van alle hectiek op school en gezellig naar jou en op naar de mooie foto's :P* Maar helaas... op dit moment moet ik hier blijven, al die verplichtingen oom :P :(
Heeel veel plezier daar hè :P geniet er maar lekker van!!

dikke tùt en knuff van Andrea

Popular posts from this blog

Our summer 2021 so far

Chloe Grae Champion

Ons leventje deze eerste 3.5 maanden