Paas weekend

Vrijdag zijn we naar de ouders van Kami en Vance gegaan om daar zaterdag paas-dinner met de rest van de familie te hebben.
Kami had een puppie meegebracht als verassing voor haar moeder voor pasen, moederdag en haar verjaardag haha maar zeerr schattig :)
Zaterdag hebben we even een ritje door de sneeuw, over de heuvels van de Wyalta Ranch gemaakt en zijn we even naar de ranch gegaan om hallo te zeggen. Echt leuk om te doen, maar wel koud :p
Die avond was paardinner bij de ouders van Vance en Kami, erg gezellig en lekker. Jane en Kendall en Sid en Donna waren er ook en even later ook Kirstin en Sophia (dochter en kleindochter van Jane) daarna 'open season' en 'over the hedge' gekeken, ge-weldige tekenfilms :p maarja ach.
Zondag zijn Kami, Terry (haar moeder) en ik naar Wallmart geweest. Eyeliner, vest en nagelak gekocht (mocht je geinteresseerd zijn;)) Het was echt heerrlijk warm weer. Echt apart min-zoveel de ene dag, met allemaal sneeuw en + 15 graden de volgende dag : hoefde geeneens een jas aan. Toen we terug waren was Kendall om te helpen met een paar 2 jarige paarden die ze nog moeten beleren.
Vandaag (maandag) weer lekker weer, alleen op de namiddag regen. Vanochtend belde Kendall of we zin hadden naar hem toe te rijden om zn nieuwe Longhorns te zien. Dat gedaan, ik mijn camera vergeten (:S:S!!!) maar was we leuk, moesten ook even checken hoeveel nieuwe kalfjes er waren. Ik reed op Moon, een 21 jarige ruin zonder veel pit, maar zodra hij bij de koeien was veranderde hij in een ander paard (gelukkig haha). Op de terugweg op Blue gereden (waar Vance eers op reed) zodat ik ook even kon trotten en loopen :)
Toen we thuis kwamen lunch gehad en 2 uurtjes later kwamen Donna en Sharon (vrouw van Jim, zoon van Donna) langs op visite en even later ook Kelsey (dochter van Jane) en haar vriend Richard en ook Kendall kwam weer even later alweer op visite. Drukdrukdruk. Toen dinner gehahd en meteen daarna terug naar Lethbridge, waar ik dus nu ben :) Waait hier voor het eerst zolang ik hier ben (zoals het behoort hier) Veel mensen zijn gek geworden door de wind hier, zo gek zelfs dat ze zelfmoord pleegden :S jegh, nouja ik ben nog steeds niet gek :D goed om te weten.
Nou ik zal maar weer even stoppen

Liefs,

Baukje

Comments

Anonymous said…
Heeeey Bauk!!

Wat een leuk verhaal! Errug druk dus.. had veel ook al gehoord via msn enzo maar toch ;)
Wel erg leuk om dit te lezen en om ook foto's te kunnen zien!
Ik ga je snel weer spreken!
Owja, je mailde iets met 'geaned', volgens mij was dat woord belangrijk in de zin :S maar net dat woord ken ik niet en op internet kan ik het niet vinden (A) :S ? haha
Ik zal nog even leren, moet straks tentamen Psychologie maken! :O

ttyl xoxo Andrea !!

Popular posts from this blog

Chloe Grae Champion

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby