Afgelopen dagen



Het is 1.27pm op dit moment.
Erg busy en vooral ook zeer leuk weekend gehad:D
Vrijdag was het laatste schooldag voor de University of Lethbridge en daarom een feestje.
Vance, Kami en ik hebben eerst in het huis van Kelsey, Jordan en Brian guitarhero gespeeld :P (playstation 8-)) Daarna gingen we naar The Duke (eventjes..) want daarna was het plan om naar iets anders te gaan. Hier bleek echter een veel te lange rij te staan, dus gingen we naar het huis van Kami en Vance, waar we fussball (voetballtafel) een tijdje speelden. Rond een uur of 11:30 (omdat ik vond dat het nog vroeg was, haha als Nederlander) gingen we weer naar The Duke. Waar we na een half uurtje weer weg gingen omdat ze weer naar huis wouden.. Watjes :p haha maarja, was zeer gezellige avond en pas na 3en vielen de eersten in slaap :)
Zaterdag was een beetje een doelloze dag, maar ach een groot aantal films aan mn lijstje toe kunnen voegen ;)
Zondag zijn we om 1pm gaan paintballen, was echt super vet! Ik was degene die de meeste kogels had geschoten (wat niet meteen inhoudt dat ik ook de meeste mensen heb 'gedood' haha)
Samen met Vance, Kami, Jordan, Spencer, Brian, Emily en nog iemand..
Die avond kwamen Jordan en Kelsey langs en rond uur of 8:30 gingen Vance, Jordan en ik in het park donker-football spelen. Erg lollig, maar toen kwamen Kami en een kwade Kelsey, omdat het al na 12en bleek te zijn! :o
Nouja ach was wel grappig.
Gisteravond (ma.) zijn we naar de bios geweest. 'Meet the Robbinsons' en 'Disturbia' Vooral die laatste is echt aan te raden!








Comments

Anonymous said…
Heeii Baukje,

Nou, het is wel duidelijk dat jij de eerste weken ook nog niet erg met school bezig bent.
Zijn we gelukkig niet de enige.
Voor zover ik het gelezen heb, heb je het erg naar je zin. Ik hoop dat alles nog steeds goed met je gaat.
Met mij en Heike gaat alles ook nog steeds prima. Het is wat frisser aan het worden hier. Vooral in de ochtend en de avond is het lange broeken en truien weer. Het is dan maar 20 graadjes ofzo iets en overdag is het nog zo'n 30 graadjes. Dus das nog wel lekker. Maar we merken wel dat we naar de winter toe gaan. Hoe is het weer daar bij jouw aan de andere kant van de wereld???
Nou veel plezier dan maar weer!!!
En groetjes vanuit Zuid Afrika van Justine en Heike
Anonymous said…
Heeeyy Baukje !

Is dat paintballen nog maar zo kort terug :O wat gaat de tijd dan langzaam :|
Ik ben nu net terug uit Parijs, daar ben ik met mijn moeder heen geweest.. maar ik zal je snel eens bellen, heb vrijdag het nummer van Monique gekregen maar kon toen niet bellen i.v.m. de tijd dat het bij jou was op dat moment :O ! [en bij jou is het op dit moment ook nog steeds slaaptijd ;) ]
Ik hoorde trouwens van Monique dat er een meisje bij jullie was ontslagen waar jij heel goed mee kon opschieten :( wat *** voor je man! echt wel balen!
Ik ga weer stoppen ;) spreek je snel, want ik ga je snel een keertje bellen! ! :>:>

tรนt liefs
xoxo Andreaaaa
Anonymous said…
Wooooooowhs Baukje!! Je bent inmiddels al wel weer een tijdje weg hea!!

Het klinkt echt zo super toff, alles daar in Canada!! Echt zooooo super!! Is het ook echt zo super als het lijkt?

Mijn stage in Drachten zit er inmiddels op, en nu na een week vrij te hebben (en nog 2 vrije weken in het vooruitzicht) is mijn leven eindelijk een beetje tot rust gekomen :) ;)
Heb nu inmiddels toch al wel een paar keer gewerkt op Klein Zwiterland. Het is misschien wel zo'n typisch meisje-meisje baantje, waar vele meisjes naar zouden smachten.. Maar stiekem is er niet zo veel aan.... Kei hard werken en een stel onsympathieke mensen als collega's..
Maja, ik sla me er wel door heen ;)

Had je mijn ultra lange mail van laatst nog gelezen? Vond het wel zo typisch ;)

Hey, ik wens je nog weer een super tijd daaro!!

Leafs en een dikke tรบt fan Jelkje!

Popular posts from this blog

Chloe Grae Champion

Our summer 2021 so far

The road to rainbow baby