Hmm

Hmm, ik had een erg leuk idee, om mijn eerste post hierop te editten.. zodat ik daar even in zou zetten hoe en wat ik nou precies ga doen, maarrr dát lukt dus niet ;)
Nou ik ga dus van 2apr. - 24 aug. naar Canada, om daar stage te lopen op deze guest ranch: http://www.homeplaceranch.com/
Leuk hè!! Echt heel erg veel zin in dus natuurlijk ook. Ik moet hier:
1. Paarden verzorgen
2. De behoeften van de gasten vervullen
3. Gasten entertainen
4. Accomodaties schoon houden
5. Ik ben verantwoordelijk voor het beantwoorden van de (aan)vragen van gasten (o.a. door een aantal standaard antwoorden samen op te stellen)
6. Helpen met de financiële administratie (hoe me dát ooit gaat lukken??:s !)
en dan voor school ook nog extra:
7. Onderzoeken wat de gasten heeft doen kiezen voor deze ranch, hoe ze de ranch gevonden hebben en of aan hun verwachtingen en wensen is voldaan
8. Uitzoeken hoe goed de ranch te vinden is op het internet en hoe dit te verbeteren is zonder een al te grote investering
Jaja drukdruk ;) Owja zucht dat moet ik oók nog doen voordat ik vertrek! :o Een enquete opstellen, zodat ik die daar alleen nog maar in hoef te laten vullen + deze zo ontwerpen dat hij heel gemakkelijk is te verwerken met SPSS (ow zucht waarom verzin ik nou ook weer zúlke onderwerpen :s als er iemand slecht in SPSS is, ben IK het wel... Nouja ik pruts wel even wat..

Maar oke to get to the point:
Deze weblog leek me dus wel handig, voor jullie en mezelf, om bij te houden hoe mijn leventje daar aan de andere kant van de wereld gaat enzo. Ik zal (zo vaak ik er tijd voor heb, er aan denk en er zin in heb (a)) ook foto's op zetten enzo, dan kunnen jullie oo even meegenieten ;)

Comments

marijke said…
Hallo Baukje,
Even een woordje van mij uit Den Helder.
Hoop dat je een fijne tijd gaat krijgen in Canada.
Heb bij google een eigen blog gemaakt om met jouw te kunnen praten ben benieuwd of het lukt.
Groetjes en veel plezier
marijke said…
http://dianneinnz.waarbenjij.nu
dit is de website van mijn nichtje Dianne in Nieuw Zeeland

Popular posts from this blog

Our summer 2021 so far

Chloe Grae Champion

Ons leventje deze eerste 3.5 maanden